Charise Le، مدیر ارشد منابع انسانی اشنایدر الکتریک در مورد حرفه خود و آنچه برای عضویت در خانواده اشنایدر الکتریک لازم است صحبت می کند.

۳ بازديد
اشنایدر


Charise Le مدیر ارشد منابع انسانی تازه منصوب شده اشنایدر الکتریک (CHRO) است.

Charise درباره حرفه خود، آنچه که امیدوار است در آینده اشنایدر الکتریک ببیند، و آنچه برای عضویت در خانواده اشنایدر الکتریک لازم است صحبت می کند.

سفری 15 ساله در اشنایدر الکتریک
Charise le، CHRO

Charise از طریق Clipsal که در خانواده اشنایدر الکتریک ادغام شده بود، به اشنایدر الکتریک پیوست. پس از آن، Charise به هنگ کنگ نقل مکان کرد، جایی که او مدیریت منابع انسانی را برای آسیا و اقیانوسیه در تجارت فضای زندگی بر عهده داشت. این اولین بار بود که او در یک نقش منطقه ای حضور داشت.

Charise توضیح می دهد: "من از این تجربه چیزهای زیادی یاد گرفتم و بعد از 2.5 سال با من تماس گرفت که آیا مایل هستم که عملکرد منابع انسانی چین را رهبری کنم." "این نقش بزرگی بود و البته، گفتم "اجازه دهید آن را امتحان کنم". من تقریباً 6 سال را به عنوان رهبر منابع انسانی کشور در چین گذراندم، پس از آن به مدت 5 سال به رهبری خدمات و استراتژی منابع انسانی جهانی رفتم. من در اوایل سال جاری CHRO شرکت خواهم شد."

Charise Le

در پیش گرفتن چالش های جدید
Charise هرگز رویای تبدیل شدن به CHRO اشنایدر الکتریک را در سر نمی پروراند، اما او همیشه مایل است چالش های جدیدی را انجام دهد.

او دلایل کلیدی را که در موقعیت CHRO قرار داد را خلاصه می کند:

این شرکت روی او سرمایه‌گذاری کرد و از شانس استفاده کرد و به طور مداوم او را در نقش‌های مختلف کشاند و تجربیات مختلفی مانند خرید شرکت جدید، دانش تجاری، رهبری یک کشور، تحقیق و توسعه، تحول، استراتژی افراد، رهبری نفوذ و موارد دیگر را به Charise ارائه کرد. این یک نمایه کامل برای او فراهم کرد که به او کمک کرد تا موقعیت خود را حفظ کند.

اشنایدر الکتریک به عنوان یک شرکت واقعاً به تنوع و گنجاندن اعتقاد دارد و در مورد استراتژی چند قطبی خود و ارتقای زنان در نقش های رهبری صحبت می کند.

مربیان او بازخورد مفیدی به Charise ارائه کرده اند و او را در مورد اینکه چگونه می تواند به پیشرفت خود ادامه دهد، راهنمایی کرده اند.
CHRO، اشنایدر الکتریک

پیشرو در زمان های چالش برانگیز
Charise به یاد می‌آورد: «وقتی از ژان پاسکال، مدیر عامل ما تماس گرفتم که می‌خواست من مدیر شرکت باشم، البته خوشحال شدم که مورد توجه قرار گرفته‌ام. "من شروع به احساس بسیار هیجان زده کردم و بلافاصله بعد از آن، این احساس به استرس تغییر کرد. این در فوریه بود، زمانی که همه گیری COVID-19 قبلا چین را فرا گرفته بود، اما هنوز جهانی نشده بود. من هنوز هیجان زده بودم، زیرا این یک مشکل است. نقش بزرگ و فرصتی برای یادگیری و می دانستم که از حمایت جامعه منابع انسانی درجه یک خود برخوردار هستم. مدل ما ما را قادر می سازد تا تصمیمات سریع و چابکی بگیریم، اگرچه همیشه یکپارچه نیست. اگرچه هنوز زمان بسیار پر استرسی است، من احساس افتخار می کنم که روی حمایت بسیاری از مردم حساب کنم."

رشد و تغییر در اشنایدر الکتریک
Charise می گوید: «اشنایدر در بسیاری از جنبه ها به ویژه از منظر فرهنگ تجاری و شرکتی تغییر کرده و تکامل یافته است.

"از دیدگاه کسب و کار، 15 سال پیش ما صرفاً یک شرکت محصولات بودیم. اکنون ما این محصولات عالی را با راه حل ها، خدمات، نرم افزارها و بیشتر و بیشتر دیجیتال تکمیل کرده ایم. ما تحول عظیمی در تجارت خود ایجاد کرده ایم. دیدگاه فرهنگی، تعهد ما به تنوع قطعاً چیزی است که نه تنها روی کاغذ آورده‌ایم، بلکه در هر گوشه‌ای از سازمان ما بسیار قابل مشاهده است. این امر چهره و هسته فرهنگ ما را تغییر داده است."

Charise Le، CHRO، Schneider Electric

ارتباط با پیشنهاد ارزش کارفرمای اشنایدر الکتریک
هر سه ستون ارزش پیشنهادی اشنایدر الکتریک (EVP) - معنی دار، فراگیر، توانمند - در قلب چیزی هستند که اشنایدر الکتریک را به یک شرکت بزرگ تبدیل می کند. "اگر بخواهم تنها یکی را انتخاب کنم که بیشتر با آن ارتباط برقرار کنم، می گویم "توانمند". مقابله با این بحران، توانمندسازی است. در سطح جهانی و محلی، ما قدرت تصمیم گیری داریم. و این همه گیری یک آزمون واقعی اعتماد در سازمان بوده است و نشان داده است که توانمندسازی بخشی از DNA ماست و ما باید به تقویت آن ادامه دهیم. کاریز می گوید.

توانمندسازی کارکنان اشنایدر الکتریک
Charise می گوید: «وقتی من می گویم توانمندسازی، این بدان معنا نیست که هر کسی می تواند هر کاری که می خواهد انجام دهد. "هر شرکتی سعی می کند بین توانمندسازی و حاکمیت تعادل برقرار کند. ما باید تاثیر تصمیمات خود را ارزیابی کنیم. ما باید به مردم اعتماد کنیم تا از قضاوت خود استفاده کنند. به هر حال، "از قضاوت خود استفاده کنید" یکی از انتظارات رهبری ما است. به عنوان یک شرکت، ما نیز به آن نیاز داریم. به طور مداوم برخی از فرآیندها، پروتکل‌ها و حاکمیت خود را بازبینی کنیم. این بحران به ما نشان داده است که نمی‌توانیم هر سناریوی احتمالی آینده را پیش‌بینی کنیم، اما کاری که می‌توانیم انجام دهیم یادگیری، بازتاب و ساده‌سازی فرآیندها است. این قطعاً زمینه و مشتری ما را توانمند می‌کند روبه‌رو شدن با همکاران برای تصمیم‌گیری متعادل. و باعث می‌شود افراد بیشتری با قدرت گرفتن در این تصمیم‌ها راحت‌تر شوند.»

Charise Le، CHRO از اشنایدر الکتریک

چشم انداز آینده ای مثبت برای اشنایدر الکتریک
"ما در صنعت بزرگی هستیم که در آن می توانیم پارادوکس انرژی را با کمک به مشتریان خود برای کارآمدتر بودن حل کنیم.
Charise توضیح می دهد در حالی که به پایداری و محیط زیست خود احترام می گذاریم. "از دیدگاه کسب و کار، من می بینم که ما همچنان به تکامل در هدایت تحول دیجیتال و استفاده از فناوری برای نوآوری بیشتر برای مشتریان خود ادامه می دهیم. دنیا در حال دیجیتالی‌تر شدن است و من معتقدم که در کسب‌وکاری هستیم که می‌توانیم به مشتریان خود ادامه دهیم. البته تردیدهای زیادی وجود دارد، اما به همین دلیل است که باید این کار را به درستی انجام دهیم و به بهبود مدل خود ادامه دهیم."

اولویت های Charise به عنوان CHRO اشنایدر الکتریک
برای Charise، CHRO بودن این شرکت به فرهنگ و استعداد بستگی دارد. از منظر فرهنگی، او می‌خواهد تمرکز شرکت بر ایجاد فرهنگی نوآورانه و فراگیر را ادامه دهد.

قهرمانی در فرهنگ تنوع و عملکرد بالا بسیار مهم است - اگر این کار را انجام دهیم، اشنایدر برنده می شود و همه ما این کار را می کنیم. ما همیشه برای تقویت این کار تلاش می کنیم." او می گوید.

وقتی صحبت از استعداد به میان می آید، باید استراتژی چند قطبی خود را تقویت کنیم و به توانمندسازی برای همه دست یابیم. مردم باید کسب و کار را بشناسند، بازار را بشناسند و از دانش و تجربه خود برای تصمیم گیری استفاده کنند. مردم، زیرا نیروی کار آینده احتمالاً متفاوت به نظر می رسد. ما باید بیشتر ریسک کنیم و آینده را بسازیم. ما در یک بازار استعداد باز هستیم که در آن انتظارات کارمندان ممکن است تغییر کند اما نیاز به انتخاب شغل خود تغییر نخواهد کرد. شرکت، ما به حمایت از محیطی ادامه خواهیم داد که در آن کار از خانه، کار از راه دور، توانمندسازی افرادمان برای نوآوری و ارائه عملکرد بالا کلیدی است."

جشن تنوع اشنایدر الکتریک

مشاوره برای زنان علاقه مند به کار در اشنایدر الکتریک
Charise پیشنهاد می کند: "اگر علاقه مند به پیوستن به یک تیم با عملکرد بالا هستید و اگر ارزش های اصلی ما با ارزش های شما همسو است، باید به ما بپیوندید."

"ما می‌خواهیم آینده اشنایدر را با همکارانی بسازیم که با داشتن قدرت و استفاده از بهترین قضاوت خود احساس راحتی می‌کنند. همکارانی که به #آموزش هر روز ادامه می‌دهند، جرأت ایجاد اختلال و خلاقیت دارند."

افتخارآمیزترین لحظه Charise در اشنایدر الکتریک
یکی از افتخارآمیزترین لحظات در Schneider Electric برای Charise در همان ابتدای کار او بود. در ماه اول که او به شرکت ملحق شد، ما مجبور شدیم تصمیمات سخت زیادی بگیریم، از جمله تعیین اندازه مناسب کسب و کار به منظور محافظت از آن و تغییر آن. در عرض سه ماه، او به بازسازی استراتژی و تجسم مجدد آینده کمک کرد و پس از 2 سال، شرکت دوبرابر کردن اندازه تجارت را جشن گرفت. این یکی از افتخارآمیزترین لحظات Charise در اشنایدر الکتریک بود و موفقیت جمعی تیم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

Charise می گوید: «شروع به یک تحول و دیدن موفقیت در کوتاه مدت و بلندمدت عالی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد